Monday 31 March 2008

[EN] A few wonders from the UK / [RO] Câteva minunăţii din UK (1)

[EN] The next two very intense weeks will probably prevent me from writing much... [RO] Următoarele două săptămâni foarte intense probabil că mă vor împiedica să scriu mult...

[EN] ...or maybe I have already started to write too much, upsetting and boring people, hence the decreasing number of comments?! [RO] ...sau poate că deja am început să scriu prea mult, supărând şi plictisind oamenii, de aici numărul în descreştere al comentariilor?!

[EN] Therefore, it’s probably a good moment to start up a new series of posts with more images, and fewer words. [RO] Aşadar, probabil că este un moment bun să încep un nou serial cu mai multe imagini şi mai puţine cuvinte.

[EN] The pictures in this first episode were taken in... [RO] Fotografiile din acest prim episod au fost făcute în... – Kensington Gardens, London.

[For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to/Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la: Contents/Cuprins]

4 comments:

Anonymous said...

Pozele 3 si 4 sunt super!

Roxana said...

am fost si eu acoloooo, duminica trecuta..si era o ploaie si un vant ingrozitor. Dar tot frumos era. Si lebedele pareau platite sa stea la poza.
Cu ocazia pozelor tale, am reusit sa vad si varianta insorita a parcului :)

MunteanUK said...

multumiri cititorilor mei fideli!

draga Rox, in duminica respectiva a fost urat cam in toata Europa de Vest, asadar inclusiv in Bretagne (la Mont Saint Michel), unde ma aflam. totusi, am prins si momente de soare, intre ploi, lapovita si vant. imi pare rau ca ai nimerit in UK in zile cu vreme naspa :(

draga ipo, din miile de poze facute, cateva imi par chiar mie insumi drept super. e un hobby foarte placut :)

Anonymous said...

tot acum mai multi ani vizitam la un moment dat Exeter-ul. aveam ghid o tipa tare draguta, englezoaica. La vremea respectiva era in "voga"stirea cu lebedele mancate de....
ei, si cum ne plimbam pe acolo si ne explica ea ce si cum, la un moment dat pe raul care treca prin oras au trecut mai multe lebede. ea, draguta si politicoasa, a stat putin si apoi a spus: lebedele sunt proprietatea reginei.
Adica daca va vine vreo idee... m-a amuzat faza, desi nu prea era deamuzament.
C.L.
PS: azi regina implineste 84 ani?
La multi ani!