Sunday 27 July 2008

[EN] Hail to competing sites / [RO] Salutări siteurilor concurente (3)

[EN] A dear friend from the blogosphere drew my attention to this little story that those who like my “This alcohol, a Brit’s…” series will surely like. Yes, this how narrow-minded some of our contemporaries are, but I wouldn’t go as far as to claim this is only a typically British feature; stupidity has no nationality :-( [RO] Un prieten drag din blogosferă mi-a atras atenţia către această povestioară care le va plăcea sigur celor cărora le place serialul meu „Alcoolul ăsta, cel mai...”. Da, aşa de înguşti la minte sunt unii dintre contemporanii noştri, dar nu aş merge până într-acolo, încât să pretind că aceasta este numai o trăsătură tipic britanică; prostia nu are naţionalitate :-(

[EN] Nevertheless, this guy honestly describes a feature of British civilisation – the extreme formalism. Although the blogger seems a bit too harsh for my (generally tolerant and benevolent) approach to people I meet everywhere I may roam in this world, I’m afraid that his story is 100% true. [RO] Cu toate acestea, tipul acesta descrie o trăsătură a civilizaţiei britanice – formalismul extrem. Deşi bloggerul pare un pic prea aspru pentru abordarea mea (în general tolerantă şi binevoitoare) faţă de oamenii pe care îi întâlnesc pe oriunde aş umbla prin lume, mă tem că povestea lui este 100% adevărată.

[EN]
I don’t know if the owner of this site will keep on sharing impressions from the UK, but I found some other interesting ideas on his online diary. For instance, his view of modern women bears striking resemblaces to my perspective, extensively detalied throughout my series “Women in the UK.” [RO] Nu ştiu dacă proprietarul siteului va continua să-şi împărtăşească impresiile din UK, dar am găsit şi alte idei interesante pe jurnalul lui online. De pildă, opinia lui despre femeile moderne are asemănări uimitoare cu perspectiva mea, detaliată pe larg de-a lungul serialului meu „Femeile în UK”.

[For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to/ Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la: Contents/Cuprins]

5 comments:

Anonymous said...

frumos articolul lui Marius Carneala Feminina vs feminista, de luat aminte!
multumim!

Anonymous said...

Din pacate sau din fericire am plecat din UK nu demult. Insa voi mai da prin "tara ploilor neincetate, a betivilor si a femeilor usoare sau grase" (ironic vorbind, dupa ce am mai citit cateva postari) poate prin septembrie. Mai am de postat pe blog un episod in care le-am scris celor de la Politia Metro in legatura cu camerele de supraveghere. Si voi mai posta din experintele avute in Anglia in timpul liber dupa doza de lecitina. Bafta in continuare!

MunteanUK said...

@ anonim:

iti multumesc si eu tie (care anonim oi fi chiar habar n-am :) ca ai gasit ceva interesant in linkurile recomandate de mine.

@ marius carneala:

- nici eu nu mai sunt acum in UK, ceea ce nu ma impiedica sa tin in continuare acest blog. cu voia Domnului, eu as mai scrie pt multa vreme, ca mai am sute de povestioare despre tara aceasta si mii de poze.

- cand gasesti vreme, cred ca le-ar fi foarte utile cititorilor mei (dar si mie insumi) comentariile tale la mai multe din serialele mele. nu de alta, dar imi pari mult mai 'anti-UK' decat mine, caruia i-a placut mult in aceasta tara (inclusiv Ortodoxia de acolo) si sunt ceva mai ingaduitor cu metehnele britanicilor :)

Anonymous said...

munteanuk :

nu trebuie sa-mi multumesti,cat priveste numele, chiar nu conteaza, imi este mai usor sa dau un comentariu ca anonim.


Marius Carneala :

nici eu nu stiu cum ar trebui sa spun -din fericire sau din pacate inca mai sunt in UK in aceasta ''tara a ploilor...'' desi zilele acestea au fost destul de calduroase, zile cu adevarat de vara cu cat stai mai mult cu atat vezi mai multe ciudatenii ale britanicilor , unele te amuza altele te intristeaza, dar e frumos cand mergi prin locuri minunate si intalnesti oameni deosebiti chiar si in aceasta tara.
Succes in continuare!

MunteanUK said...

@ anonim:

acum stiu cine esti si nu are de ce 'sa-mi para rau' (sau altceva de genul acesta) pt ca ti-am raspuns pe aceasta cale. insa comunicarea noastra se va opri aici.

Domnul sa-ti lumineze caile!