Tuesday 5 June 2012

Îngheţată olandeză?! [Dutch ice cream?!]

Dacă pe la Bacău circulă o maşină de îngheţată londoneză, în Bucureşti am prins în poză, deja de două ori, o maşină de îngheţată... olandeză – care îi  va atrage pe mulţi copii.

Nu ştiu încă ce gust are, dar sper că nu unul la fel de imposibil precum limba în care apare inscripţia Het Droomijsje, adică visul de gheaţă’, potrivit Google translate.

[Pentru toate postările de pe acest blog mergi la/For all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

5 comments:

Anonymous said...

Hallo :) Cum de n-am vazut masina asta cu inghetata olandeza?! Unde, in ce zona a Bucurestiului ii putem gasi? Deja mi s-a facut dor de Olanda pe care am vizita-o anul trecut in iunie…:)))) (Aviz amatorilor- am auzit ca se gaseste si la noi Stroopwafels (syrup waffles) desi nu au acelasi gust iar ‘Oliebollen’ un fel de gogosi traditionale la ei se pot prepara si acasa, reteta se poate gasi pe net …yummy)
Tot ziens/ Pe curand
G.

MunteanUK said...

Salutare G.,

Din moment ce este vorba de o maşină (sau mai multe?!), ar cam trebui să fie mereu în mişcare, în căutarea locurilor cu mulţi doritori, nu crezi?

Spre exemplu, ultima oară am zărit-o la intrarea în Romexpo, unde tocmai se desfăşura Bookfest.

Ca să fac o reclamă gratuită - deşi nu ştiu de mă voi alege cândva cu o îngheţată - iată siteul firmei...

http://www.masinacuinghetata.ro/

...care avea o promisiune scrisă pe acest ice cream van: "Participăm la aniversări şi evenimente".

*

Văd că nu ai răspuns expres la o întrebare pe care nici eu nu am exprimat-o direct, dar mă aştept să fie evidentă: cum este această îngheţată olandeză?

Din comentariul tău entuziast pot să-mi dau seama că ai o părere excelentă :-)

De voi apuca să gust acest 'vis de gheaţă' olandez, fii sigură că voi reveni aici cu un comentariu!

Anonymous said...

De unde si pana unde este inghetata olandeza o specialitate internationala ?! ?!?!?! NU ATI AUZIT DE GELATO ITALIANO ???!

MunteanUK said...

@ Anonymous (28 August 2012 21:50)

Din moment ce s-a gândit cineva să aducă în România aceste maşinuţe (ice cream vans) din Ţările de Jos, iată că îngheţata 'olandeză' a devenit 'internaţională' :-)

Faptul că am semnalat ce am văzut pe străzile din Bucureşti nu înseamnă că nu am auzit de 'gelato italiano'. Am şi gustat, la Roma...

Ulterior publicării acestei postări am gustat şi îngheţată olandeză, dar încă nu consider experienţele mele cu 'Het Droomijsje', respectiv cu 'gelato' destul de consistente, pentru a mă pronunţa care o fi mai bună.

GIOVANNI DONATI said...

WWW.ICECREACARS.COM