Tuesday 15 January 2013

Cinci ani de blogging [Five years of blogging]

Astăzi împlinesc cinci ani de MunteanUK, un amalgam de vorbe şi imagini, adesea bizar şi în răspăr cu ce este la modă.

S-a dovedit a fi în mare parte (dar nu exclusiv) o colecţie de opinii ilustrate despre Marea Britanie.


Chiar dacă încă mi-e drag şi nu aş renunţa complet la el, pare-se că am obosit întrucâtva de acest proiect.

Se vede acest lucru prin faptul că am rărit postările şi, mai ales… cuvintele – care curgeau-fluviu odinioară.


Se practică în lumea bloggeristică, dar eu nu găsesc relevant (ori n-am chef?!) să fac bilanţuri de aniversare.

Nu pot decât să apelez tot la poze – cu străzi nespectaculoase, dar atât de relaxante.


Aşadar, la ceas aniversar, postez cinci imagini – pe cât de simple, pe atât de drăguţe (zic eu :-)

Captate în cinci metropole vizitate în ultimii cinci ani, pe unde a dat Domnul să las în urmă paşi şi să adun amintiri.


O mai fi vreun cititor căruia să îi pară la fel de interesante precum fotoholicului de mine?

Dar cineva care ar putea să ghicească de unde sunt? Sau altcineva pe care, văzând străduţele, să-l apuce dor de colindat lumea?

[Pentru toate postările de pe acest blog mergi la/For all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

7 comments:

Anonymous said...

sunt imagini de oras... eu VREAU LA TARA!!!!

MunteanUK said...

Drum bun, indiferent pe unde te duce dorul!

Rodica Cojocaru said...

Prima imagine s-ar putea sa fi fost facuta in Roma, zona Victorio Emanuele... pe stanga ar fi metroul - o statie de la Termini. Gresesc?

MunteanUK said...

Într-adevăr, cred că prima imagine era cel mai uşor de ghicit :-)

Este Piazza Vittorio Emanuele II din Roma, cartierul Esquilino, şi se află la doar o staţie de metrou distanţă de Stazione Termini.

Însă celelalte sunt mai greu de dibuit, astfel încât nici eu nu le-aş putea numi exact.

Oricum, ar fi interesant să poată indica cineva măcar toate cele cinci metropole!

Anonymous said...

Mulzumim, MunteanUK!
Ma bucur ca mai gasesc romani "treji" si ne-alteratzi de secularism. Ma pregatesc de o "debarcare" in UK, de nevoie, pentru un job (de jos). Detaliile tale - la adevar, de aici, sunt foarte pretioase pentru cei ca mine. Cu greu, voi incerca sa aleg din UK "faina" , nu "taratza":)
Rugaminte: mai scrie!!! Macar putin si bun, ca pana acum!
P.S. Legat de lb.engleza (etimologica/ infidela/ contextuala/speculativa/necesara)- e un mare dar :) pe care ti-l admir. Pentru mine, personal, e un medicament indigest :(

MunteanUK said...

@ Anonymous (23 January 2013 12:59)

Este o surpriză plăcută să aflu că mai ajung pe paginile MunteanUK şi cititori noi, cărora să li se pară interesant ce scriu.

Oriunde ne-am afla, inclusiv în UK, se poate alege făina de tărâţă sau grâul de neghină.

Dacă o facem cu greu sau mai uşor, depinde mai mult de cele interioare fiecăruia decât de circumstanţele exterioare specific britanice.

Voi vedea dacă şi în ce manieră voi continua acest proiect online...

Desigur că, odată ce apar cititori noi mă 'însufleţesc' şi am mai mare chef de scris; contează reacţiile (feedback-ul) destul de mult.

Totuşi, finalmente, de mine însumi ţine a mă mobiliza să scriu...

Anonymous said...

:-)
C.L.